paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

wtorek, 22 lutego 2011

Moja studniówka

Kochane !

Tak jak obiecałam dodaje zdjecia ze 100dniówki. Mam nadzieje ze cos na nich zobaczycie. Wzór sukienki znalazłam w internecie troche zmieniłam i wyszło tak :) Włosy- jak widac loki. Makijaż klasyczne smoky.



Co do wkładek do butów z kiwi, które pokazywałam Wam w tym poscie KLIK to rzeczywiscie pomogły, ale nie sprawiły ze wytrzymałam w obcasach całą noc. Więc działa, ale szału nie ma.

Miłego ogladania :* Czekam na komentarze

7 komentarzy:

  1. świetny blog ;-) obserwuje , i zapraszam do obserwacji mojego : http://wspanialeslowa-kingakacperczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój blog, zapraszam do mnei ;)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka i ładne loczki :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka ! zapraszam do mnie i do wzięcia konkursu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia . pozdrawiam
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga,
    czy masz jakieś ulubione książki? Czy może chciałabyś dowiedzieć się o pozycjach wartych przeczytania? Założyłam bloga pod wdzięczmy tytułem love-story-book-club.blogspot.com

    Jeśli chciałabyś się wypowiedzieć, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś;) I ładna fryzurka ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...