wtorek, 27 stycznia 2015

Czy warto oceniać produkt po opakowaniu? O ARTISTRY EXACT FIT

Jakiś czas temu, a dokładnie przed Świętami Bożego Narodzenia przywędrował do mnie prezent od marki Amway, który pokazywałam Wam na facebooku i instagramie. Wiele z Was, podobnie jak ja zachwycało się cudnym opakowaniem produktu. Ale co z jego zawartością...? Często przecież okazuje się, że nie wszystko złoto co się świeci... Ale nie tym razem :) 

Sama marka ARTISTRY nie była mi wcześniej znana, może gdzieś na jakiś zdjęciach w internecie przemknęło mi charakterystyczna logo w postaci litery A, ale to wszystko. Okazuje się, że marka została założona już w 1959 i oferuje zarówno kosmetyki kolorowe jak i pielęgnacyjne. Jednak do rzeczy, dziś kilka słów o:

 Artistry Exact Fit - podkład w pudrze

Cena/Pojemność/Dostępność: Widoczny na zdjęciu wyżej zestaw czyli puderniczkę, wkład z kosmetykiem i gąbkę do aplikacji produktu możecie zakupić za 190 zł na stronie dystrybutora Amway klik. Każdy z tych produktów możecie kupić także osobno na tej samej stronie. Gramatura wkładu z pudrem to 12 gram
Zdaniem producenta: " Puder Artistry Exact Fit to luksusowy podkład w pudrze o jedwabistej formule, pozwalający stworzyć efekt nieskazitelnej cery. Puder zapewnia piękne, naturalne matowe wykończenie makijażu" 
Opakowanie: Chyba nie muszę mówić, że jest po prostu cudne. Złota porządnie wykonana puderniczka z lusterkiem i miejscem na gąbkę do aplikacji świetnie wygląda w torebce i zdecydowanie zwraca uwagę. Jest wykonana bardzo solidnie - dodatkowo otrzymujemy jeszcze czarne etui do jej przechowywania (aby zabezpieczyć puderniczkę przed zarysowaniami). Po miesiącu użytkowania dalej wygląda jak nowa...  Puderniczka nie otworzy się sama w torebce więc produkt jest dobrze zabezpieczony, ale... Niestety wkład z pudrem w środku nie jest dobrze zabezpieczony - po jej otwarciu i przechyleniu o 90 stopni zwyczajnie wypada. A wystarczyłby mały magnes, który utrzymałby wkład na miejscu.... 
Moim zdaniem:  Produkt określany jest mianem podkładu w pudrze - do mnie na forma zupełnie nie przemawia i całkowicie się u mnie nie sprawdza. Zwyczajnie preferuje podkłady w płynie, kremie i właśnie takie współgrają z moją cerą najlepiej. Kosmetyku od Artistry używałam jako pudru - i w takiej roli sprawdzał się genialnie! Ma aksamitną konsystencję, jest bardzo drobno zmielony i ma dość duże właściwości kryjące (ba w końcu to podkład;)) Ładnie matuje - nie jest to jednak tępy, płaski mat. Na mojej mieszanej cerze utrzymuje się około 4-5 godzin potem konieczna jest szybka poprawa bibułą matującą. Posiada filtr 20 - przez to nie nadaje się na okazję gdzie możemy być często fotografowane
Jak dobrać odcień: Czyli odwieczny problem przy zakupach, których nie mamy okazji dotknąć przed podjęciem decyzji.  Całe szczęście producent pomógł nam w wyborze i określił paletę barw. Musimy ustalić czy jesteśmy ciepłym, neutralnym czy zimnym typem urody a następnie określić poziom odcienia naszej skóry. Wszystko zgodnie ze wskazówkami zawartymi na stronie klik. I tak drobnymi kroczkami doszłam do wniosku, że odpowiednim dla mnie kolorem będzie odcień jasny, neutralny i tak do mojego domu trafił Bisque. W moim przypadku udało się trafić w 100% - kolor jest bardzo dobrze dopasowany do mojej karnacji

Podsumowując: Artistry Exact Fit to produkt z wyższej półki cenowej - całe szczęście istnieje możliwość zakupienia samych wkładów co zmniejsza koszt praktycznie o połowę, nie mniej jednak suma ciągle jest dość wysoka. Produkt, który otrzymujemy jest jednak towarem wysokiej jakości. Myślę, że jest to bardzo dobry pomysł na prezent bo zwróci uwagę każdej kobiety i zdecydowanie wpadnie jej w oko... Jeśli możecie sobie pozwolić na niego finansowo to serdecznie polecam :)

24 komentarze:

  1. Podkladow prasowanych nie uzywam, wole plynne. Puder uzywam z Mac i na razie przy nim zostane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę płynne podkłady. A tej firmy nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego produktu, ale opakowanie rzeczywiście kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ślicznie! Sama bym sie skusiła!
    Pozdrawiam. Obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

  5. I really like your blog! How about following each other?
    Let me know on my latest post & I follow right back!

    Enter my giveaway here:
    http://www.shoeaholicandmore.com/2015/02/more-shoeaholic-2nd-anniversary-giveaway.html

    Kiss,

    MYBLOG G+ BLOGLOVIN’ FACEBOOK INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym produkcie, ale dobrze, że się sprawdził i nie tylko opakowanie ale i zawartość jest godna uwagi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie wygląda przecuudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że taka cena wysoka, bo produkt zachęcający. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To be honest, I like your blog very much! I think that you do a great job! Everything is so beautiful! I know that blog requires much time, but keep doing it!

    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award i będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz odpowiedzieć na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jakby się mnie sprawdzał, jeszcze nie miałam nic z tej firmy ;)

    Pozdrawiam
    http://xbukavux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  13. Super !Pozdrawiam
    ( dopiero zaczynam ) http://www.dreamsinlife22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. informacje są bardzo przydatne dla mnie, moje Pozdrowienia z Indonezji, pozdrowienia szczęście zawsze :)

    Obat Jantung Bocor

    Vig Power

    OdpowiedzUsuń
  15. Myoma ni a tumo ti o ti wa ni julọ igba ti ri lori awọn obirin ibisi eto. Myoma, Obat Miom tun mo bi uterine myomas, leiomyomas, tabi fibroma, duro, iwapọ tumo ṣe ti dan isan ẹyin ati fibrous àsopọ ti o ndagba ni inu. O ti wa ni ifoju-wipe laarin 20 to 50 ogorun ti awọn obirin ti ibisi ori ni myoma, biotilejepe ko gbogbo ti wa ni ayẹwo. Diẹ ninu awọn nkan beere pe soke si 30-77 ninu ogorun awon obirin yoo se Mengenal Penyakit Miom Serta Gejalanya Yang Perlu Di Waspadai agbekale myoma igba nigba won ibimọ years, o tilẹ nikan nipa kan eni ti awọn myoma ni o tobi to lati Penyebab Miom ṣee wa-ri nipa a itoju ilera olupese nigba kan ti ara ibewo.
    Ni diẹ ẹ sii ju 99 ogorun ti igba ti myoma, ko lewu (ti kii-cancerous). Biaya Operasi Miom Awọn wọnyi ni èèmọ ko ba ti wa ni nkan ṣe pẹlu akàn ati ki o ko mu a obirin ewu fun obo akàn. Nwọn ki o le jẹ ti awọn orisirisi titobi, Vig Power lati iwọn ti a pea si awọn iwọn ti a Softball tabi kekere girepufurutu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapewniamy medycynie do leczenia różnego rodzaju problemów zdrowotnych, poprzez zastosowanie leku, który jest już zapewnione ziarno można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  17. Poskytujeme léky k léčbě různých zdravotních problémů, s použitím lék, který je již součástí dodávky obilí může vyléčit onemocnění úplně.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ons bied middels vir die behandeling van verskeie gesondheidsprobleme, deur die gebruik van 'n dwelm wat verskaf is en sade kan die siekte heeltemal genees.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami

    En ook hieronder in verband met die een stuk anime

    All About One Piece

    OdpowiedzUsuń
  19. Kami menyediakan obat untuk pengobatan berbagai masalah kesehatan melalui penggunaan obat yang telah disediakan dan biji benar-benar dapat menyembuhkan penyakit.


    CARA MENGOBATI PSORIASIS

    OBAT HERBAL PSORIASIS

    OBAT HERBAL KISTA BARTHOLIN

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...