wtorek, 30 kwietnia 2013

Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże i witaminy od Vitamex - farm

Już prawie 3 miesiące trwania mojej kuracji z  
wyciągiem ze skrzypu polnego + drożdże i witaminy od Vitamex - farm 
producent obiecuje nam poprawę stanu skóry, włosów i paznokci...
Opakowanie:  Suplement otrzymujemy w plastikowym, białym, zakręcanym opakowaniu. Na etykiecie znajdują się podstawowe informację o składzie, dawkowaniu. W sumie nie ma co się pod tym względem rozpisywać, bo uważam, że w tej kwestii samo opakowanie większego znaczenia zwyczajnie nie ma :)
Formuła: Tabletki mają okrągły kształt i pudrową konsystencję - nie są powlekane. Dla osób, które mają problem z połykaniem tabletek (czytaj ja) są dość problematyczne. Dodatkowo denerwuje mnie zalecenie producenta przyjmowania ich dwa razy dziennie po jednej tabletce. Dlatego przyznaję się bez bicia - że suplement diety stosowałam raz dziennie - rano przy śniadaniu, ale w ilości dwóch tabletek.
Działanie:
skóra - na początku kuracji moja skóra delikatnie oszalała, wydaje mi się, ze to zasługa obecnych w składzie drożdży. Skóra zaczęła się zwyczajnie oczyszczać - nie był to proces długotrwały, a dodatkowo wszystkie niespodzianki znikały z twarzy dużo szybciej niż normalnie. Niestety oczyszczenie nie było pełne - aczkolwiek zauważalne. Poza tym większego wpływu na stan skóry nie zauważyłam.
paznokcie- stały się faktycznie dużo twardsze i mocniejsze. Nie łamią się, mniej rozdwajają są silne i zdrowe. Mam nadzieję, że efekt utrzyma się długo 
włosy - mój  podstawowy problem jeśli chodzi o włosy to ich wypadanie. Suplement nie powstrzymał tego procesu, ale mam wrażenie,że delikatnie go zmniejszył - a to już plus.

Podsumowując: Suplement w moim przypadku przyniósł efekty - niestety nie aż tak dobre jak obiecuje producent ale zawsze. Do końca drugiego opakowania zostało mi jeszcze kilka tabletek. Na okres letni przerwę suplementacje - dookoła tyle witamin z warzyw i owoców :D 
Ale kto wie, może jesienią znowu po nie sięgnę...

A Wy znacie ten produkt? 

sumplement otrzymałam do testów dzięki uprzejmości producenta nie miało to jednak wpływu na moją recenzję, która jest oparta wyłącznie na subiektywnych odczuciach. Pamiętaj, ze Twoja opinia o produkcie może być inna

9 komentarzy:

  1. obiecujący produkt, jednak na mnie takie suplementy nie działają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim, ale sama jakoś nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No.. wygląda ciekawie^^ Nigdy nie miałam go.
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto wypróbować ,skoro jakieś efekty są... ja jednak na razie na wszelkie tabletki patrzeć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam zazwyczaj stosowałam skrzypovite:)

    OdpowiedzUsuń

  6. Hello friends, I wanted to indicate that the site has been very successful :)
    I See hereinafter. I would like to invite you to their created blogs
    and sites. First, have a site named tubidy
    tubidy mp3 music can be downloaded
    via the mobile phone, even a very simple as you wish. Other than that,
    a great atmosphere and a chat with an extremely islami sohbet
    sites Waiting level, new friendships, friendships islami sohbet
    a great environment for the full verbatim by you. Finally, good words, aphorisms, and many others have
    shared with ayrılık sözleri sites
    ayrılık sözleri waiting for you, good blogs.

    OdpowiedzUsuń
  7. Humavit brałam, też drożdżowe .. szału nie było, ale warto brać raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te kapsułki, ale ich nie stosowałam. Kuzynka mi naopowiadała, że mają przykry zapach i smak. Jakoś mnie zniechęciła. Łykam Vitapil. Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz przepiękne zdj. Mam mało wejśc, wejdziesz?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...