paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

wtorek, 8 października 2013

Nowość - intensywny zabieg złuszczający do stóp - czyli skarpetki od Cosmabell


Dostałam niedawno propozycję przetestowania skarpetek peelingujących od firmy Cosmabell. Zgodziłam się, bo słyszałam o podobnym produkcie z innej firmy i muszę przyznać, że potwornie mnie zaciekawił. Więcej o całym zabiegu możecie przeczytać na stronie producenta klik -
 tu możecie też zakupić skarpetki w cenie 79 zł  - ja sama niedługo biorę się za testowanie :)

Czy któraś z Was miała może do czynienia z takim cudem? Polecacie?

12 komentarzy:

  1. Słyszałam że podobno skuteczne sama nie testowalam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przekonuje mnie to a cena to przegiecie (30 - 40 zł za takie cos jest do przełknecia nie wiecej) mysle ze mozna wyszukac cos tanszego o podobnej skutecznosci

    OdpowiedzUsuń
  3. 80zł za skarpetki ? :D Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywam peelingu z tony moly i jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używałam peelingu Tonymoly za ok.25zł i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm bardzo jestem ciekawa efektu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz slysze o czyms takim a nie pwoiem przydaloby mi sie bo mam problem z przesuszajaca sie skora na stopach ;/ czekam na opinie. www.k2laudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o takich skarpetkach i wiele bym dała, żeby je przetestować! :) Muszę czekać na przypływ gotówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób o nich mówi i bardzo sobie chwali, sama też chętnie bym przetestowała ale na pewno nie za tą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...