paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

piątek, 28 czerwca 2013

Nude od Barry M

Dziś kolejna szminka od Barry M - tym razem coś neutralnego - przedstawiam pomadkę w odcieniu 
154 Pale Nude pochodząca ze standardowej wersji szminek tej firmy 
Opakowanie - standardowe - czarne matowe z logo firmy na zatyczce. Jak wiele razy pisałam - bardzo w moim guście. Numeryczne oznaczenie koloru także zostało umieszczone na opakowaniu, ale w sumie to nic nowego - raczej standardowe rozwiązanie producentów. Plastik, z którego wykonano opakowanie niestety nie jest zbyt solidny - nie trzeba się za mocno starać, aby je uszkodzić. 
Cóż powiedzmy, że liczy się wnętrze....
Sam odcień jest bardzo naturalny - nie zrobimy nim sobie krzywdy, idealny do codziennych stylizacji, bez problemu można go nałożyć do pracy, ogólnie rzecz biorąc jestem na tak. Jest to odcień brudnego różu, bardzo zbliżony do naturalnej barwy ust.  Dobrze napigmentowany, długo utrzymuje się na ustach - jak wszystkie pomadki z tej serii - przy codziennym stosowaniu może jednak dawać efekt wysuszenia, dlatego należy pamiętać o ich pielęgnacji. Dodatkowo szminka na niewypielęgnowanych ustach zdecydowanie nie wygląda dobrze - podkreśla suche skórki. 
Dostępność: produkty marki Barry M możemy zakupić głównie online np. TU w cenie 22,80 zł





produkt otrzymałam do testów dzięki uprzejmości sklepu internetowego kosmetykibarrym.pl nie miało to jednak wpływu na moją recenzję, która jest oparta wyłącznie na subiektywnych odczuciach. Pamiętaj, ze Twoja opinia o produkcie może być inna

21 komentarzy:

  1. Ostatnio przyzwyczajam się do brudnego różu, ponieważ do pracy nie będę mogła chodzić z czerwonymi ustami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wybieram nieco cieplejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chwalisz te pomadki ... i kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek ciekawy, muszę pooglądać je w szafie Barry M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze zazdroszczę dostępu do ich szaf - mnie zostaje jedynie dokonywanie zakupów online

      Usuń
  5. Wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie takie kolory tylko na jesień

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza "magiczną" zieloną pomadką nie znalazłam w gamie BarryM koloru dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę oglądać szminek bo mam już ich za dużo, a ta jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ladny kolor ;)) uwielbiam takie nude pomadki . niestety nie znalazlam jeszcze takiej, ktora by nie wysuszala ust :(

    OdpowiedzUsuń
  11. m, bardzo ładny delikatny kolorek ;) ja ostatnimi czasy namiętnie używam Rimmel ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor i prezentacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...