sobota, 15 czerwca 2013

Revlon Colorstay Stay Natural Makeup


Podkład to kosmetyk, bez którego większość z nas nie wyobraża sobie makijażu. Jednym z moich ulubieńców jest Revlon Colorstay - większość z Was napewno go używała/zna  bądź przynajmniej kojarzy. Kiedy podczas uzupełniania jego zapasów na allegro trafiłam na Colorstay Stay Natural Makeup 
nie mogłam się oprzeć i tym sposobem trafił do mojej kosmetyczki:


Zacznijmy od podstawowej różnicy, która bardzo mnie ucieszyła pompka, której tak bardzo brakowało mi w klasycznym colorstay. Pojemność jest jednak dość specyficzna i wynosi 29,5 ml . Sam wybór odcieni też jest dużo mniejszy (dodatkowo nie radzę sugerować się nazwami kolorów z innych podkładów revlon ponieważ mają zupełnie inne odcienie) - poza tym muszę przyznać, że widziałam go jedynie w sprzedaży internetowej także można powiedzieć, że czekają nas zakupy w ciemno. Koszt to około 40 zł.
Podkład ma w sobie delikatne drobinki - nie są jednak nachalnie widoczne na twarzy, sam produkt jest dużo lżejszy niż klasyczny colorstay - nie ma też tego charakterystycznego alkoholowego zapachu. Na mojej buzi niestety nie utrzymuje się aż tak długo jak klasyczna wersja - ale myślę, że to dobra alternatywa na lato...


A Wy miałyście okazję testować ten podkład?


25 komentarzy:

  1. Nie miałam Revlonu, ale różne opinie czytałam i chyba raczej się nie skuszę na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo wszystko Revlon bardzo lubię...

      Usuń
  2. Muszę koniecznie sobie go kupić tylko nie wiem jaki odcień będzie dla mnie dobry, bo opinie o nim są bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzień w dzień namiętnie używam Revlon Colorstay klasyczną wersję i przyznam, że zainteresowałaś mnie tą lżejszą wersja na lato ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przez zakupami na allegro też wcześniej o nim nie słyszałam, w drogeriach w sumie go nie ma - nie wiem jak sprawa wygląda w stanach - ale o to trzeba byłoby już zapytać dziewczyny zza oceanu

      Usuń
  4. Nie wiem dlaczego żałują pompki w Colorstay. Chyba z tego powodu jeszcze go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, może się skuszę? Bo wersja standardowa jest właśnie nieco za ciężka na lato...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nim wcześniej, może się zainteresuję, kiedy skończę inne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię klasyczny Colorstay do skóry suchej, ale pompką bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama dopiero niedawno zakupiłam klasyczny CS, a tu już nowość widzę.. Teraz można czekać na opakowanie z próżniową pompeczką, bo takie lubię najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no próżniowa pompeczka to już zupełnie marzenie :)

      Usuń
  9. a pompka z tego podkładu pasuje może na klasyczną wersję?
    ja się przymierzam do kupna colorstaya już od dłuższego czasu, tylko nigdy mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego nie znam ale używałam wcześniej innego Revlonu i niestety porażka jak dla mnie,wysusza bardzo,nie jest trwały a brak pompki całkowicie go zdyskwalifikował.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tej chwili używam wake me up z revlonem jednocześnie i jestem zadowolona. tego nie widziałam, ale pompkę mogliby pożyczyć inny swoim podkładom...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam okazji stosować tego podkładu, miałam revlon w tej klasycznej wersji, bez pompki. Ale na pewno wezmę próbkę, by zobaczyć jak zachowa się na mojej skórze przy wysokich temperaturach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam dwa podkłądy z revlona i byłam zadowlona, więc i na ten się kuszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak! zdecydowane TAK!
    zapraszam na recenzję PhotoReady od REVLON :)
    http://prettyflaming.blogspot.com/2013/05/revlon-photoready.html

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jeszcze żadnego podkładu od Revlon. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego nie znam, znam klasyczny i był ok. No i dobra pompka to podstawa ;), więc chyba warto przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba będę musiała go przetestować:-)!
    A jak z różnicą koloru między jednym a drugim?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...