paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

poniedziałek, 24 stycznia 2011

MySecret biała kredka do oczu

Witam :*
Na poczatku chciałabym przeprosić Was za nieregularność w pisaniu, ale sami wiecie raz zajecia pozwalają mi na codzienne dodawanie postów, a innym razem ciezko znaleźć czas chocby raz w tygodniu. Dzis chciałabym opowiedziec Wam o białej kredce do oczu firmy MySecret (marka dostępna w drogeriach Naura). Zakupiłam ją jakies pół roku temu w celu stosowania na linie wodną. Nie chciałam inwestowac w cos drozszego,bo wczesniej nie stosowałam tego typu produktu i zwyczajnie chciałam zobaczyc jak bedzie sie on prezentował na moim oku. Koszt ok 5 zł. Kredka mogłaby byc bardziej miekka, ale nie jest zle z aplikacją wiekszych problemów nie ma, nie jest ona w zaden sposób bolesna  czy nieprzyjemna. Kolor(oczywiscie mój aparat troszke tu przekłamuje) standardowa biel nooo moze odrobinke(!!) wpadająca w wanilię (ale minimalnie!). Najgorzej jest z wytrzymałoscia z moich oczu znika po jakis 4 godzinkach - mizernie. Nie mam pojecia czy jest to jakas limitowanka czy nie, nie mniej jednak w mojej Naturze jest nadal dostępna(specjalnie sprawdzałam)  Podsumowując nie jest źle, ale szału nie ma ;)))) Gorąco pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie sekreciki ;) ale to jest właśnie prawda! kredka jest świetna

    pozdrawiam i zapraszam też do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To z limitki Porcelain Rose:). Fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz:). Mogę zrobić taki makijaż krok po kroku tylko, że tą paletkę już wydałam w świat, więc mogę zrobić jedynie coś podobnego, niestety nie identyczny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny i ciekawy blog zapraszam do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super , właśnie takiej kredki szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biała kredka - coś wspaniałego!
    do wykończenia makijażu jest niezawodna ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. warto z tym tematem zapoznać się tu http://modafon.pl/942-biala-kredka-do-oczu.html

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...