paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

czwartek, 21 lutego 2013

Rozdanie: Testuj ze mną suplement diety Wyciąg ze skrzypu polnego od Vitamex-farm

Dziś przygotowałam niespodziankę dla tych, którzy obserwują mnie na facebooku. 
Serdecznie zachęcam do udziału do wygrania zastaw dwóch opakować suplementu diety, o którym pisałam w poprzedniej notce

Zasady są bardzo proste, wystarczy że:
1. Polubisz Mój świat.Moje kredki. na facebooku klik
2. Udostępnisz publicznie zdjęcie z informacją o konkursie
3. Zostawisz komentarz ze swoim adresem meil pod zdjęciem z informacją o rozdaniu



Konkurs trwa do 3 marca 2013 roku 
Zapraszam do udziału - testuj wyciąg ze skrzypu polnego razem ze mną!!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. rozdanie dotyczy osób obserwujących mój profil na facebooku!!!!!
      komentarze dodawane pod notką nie biorą udziału w losowaniu

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...