paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

piątek, 8 marca 2013

Shower&bath oil od Decubal

Dziś kolejny produkt od Decubal - tym razem coś dla ciała - czyli olejek pod prysznic i do kąpieli:

Od producenta: " Delikatnie oczyszczający olejek z naturalnym olejkiem jojoba do częstego stosowania pod prysznicem i do kąpieli, odpowiedni do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i atopowej.  Skutecznie oczyszcza i jednocześnie zmiękcza skórę"
Pojemność/cena/dostępność: 200 ml/ około 25-30 zł/ apteki
Opakowanie: Produkt zamknięty w plastikowym opakowaniu wykonanym z plastiku- w którym bez problemu możemy kontrolować zużycie kosmetyku. Zakończony wciskaną nakrętką - przez którą możemy nabierać produkt (duży plus za brak konieczności odkręcania koreczka).  Dodatkowo produkt zapakowany w kartonowe opakowanie, w którym oprócz samego produktu - znajdziemy też saszetkę zapachową, ale o tym za chwile...
O produkcie: Jak sama nazwa wskazuje mamy do czynienia z olejkiem - i taką właśnie konsystencje ma produkt. Kolor jak sami widzicie na zdjęciach - delikatnie żółty. Produkt jest bezzapachowy i tu uwaga PAMIĘTAJCIE, ŻE PRODUKTY BEZZAPACHOWE SĄ PO PROSTU POZBAWIONE SUBSTANCJI ZAPACHOWYCH - CO WCALE NIE ZNACZY, ŻE NIE MAJĄ ZAPACHU
- chociaż ja na miejscu producenta wolałabym użyć słowa nieperfumowany - wtedy nie byłoby problemu ze zrozumieniem intencji:) Sam zapach hmmm dla mnie pachnie jak oleje do włosów - nie jest to dla mnie zapach zbyt przyjemny, ale też nie drażniący. Producent jednak wpadł na świetny pomysł dodając do produktu saszetkę zapachową(grejfrutowa). Same możemy zadecydować o intensywności zapachu dodając więcej bądź mniej aromatu do buteleczki. Możemy też ten krok pominąć- wreszcie mamy wybór. Super...
Delikatnie się pieni (dla mnie trochę za mało - lubię pianę pod prysznicem), bardzo przyjemnie natłuszcza i nawilża skórę - po kąpieli nie mamy uczucia ściągnięcia. Nawet jeśli pominiemy balsamowanie nie ma tragedii - sprawdzałam :) Jest wydajny, nie podrażnił i nie uczulił. Jedyną wadą jest cena - w drogeriach znajdziemy podobne produkty za połowę stawki, a 30 zł za kosmetyk pod prysznic to dla mnie jednak za dużo...



A Wy znacie ten produkt?

5 komentarzy:

  1. Znacie i bardzo lubicie :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obsession o nim już pisała i od tamtego czasu mam na niego ochotę, Ty mi przypomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś go widziałam jednak fakt 30zł za żel to troszkę za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie same odczucia - wszystko fajnie ale cena nie jak na studencką kieszeń

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...