paznokcie pielegnacja kolorówka wlosy makijaze

czwartek, 14 marca 2013

Szminka nr 53 - Coral od Barry M

Dziś kolejna szminkowa propozycja - tym razem coś delikatniejszego - odcień nr 53 Coral od Barry M
Muszę przyznać, że ze wszystkich odcieni, które aktualnie posiadam - ten najmniej przypadł mi do gustu. Jako jedyny z nich (mam jeszcze odcienie 147121 oraz 153) ma delikatną, mieniącą się jakby metaliczną poświatę. Prawda, że nie jest ona nachalna, a delikatna i nie rzuca się w oczy zbyt mocno - mimo to niekoniecznie do mnie przemawia. Sam kolor jest dość neutralny - zbliżony do pomadki 147.
Całkiem fajnie utrzymuje się na ustach - jak na zwykłą pomadkę pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że jest trwała. Nie nawilża ust, a noszenie jej codziennie może je delikatnie wysuszyć - dlatego też coś nawilżającego na usta na noc jest wskazane :)
Opakowanie standard: Klasyczne, czarne, matowe z logo firmy. Nie jest w stanie przeżyć upadków - sprawdziłam. Sam kosmetyk jednak zdecydowanie polecam :)
Dostępny np TU w cenie 22,80 ( pamiętajcie wpisując hasło barrym przysługuje Wam zniżka 15%)


A Wy co myślicie o szminkach z tej firmy? Macie jakieś ulubione odcienie? A może polecacie inny kosmetyk z tej marki?




produkt otrzymałam do testów dzięki uprzejmości sklepu internetowego kosmetykibarrym.pl nie miało to jednak wpływu na moją recenzję, która jest oparta wyłącznie na subiektywnych odczuciach. Pamiętaj, ze Twoja opinia o produkcie może być inna

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale chętnie przygarnęłabym większość ich szminek i lakiery też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie w sumie to też nowa marka - kiedyś miałam ich lakier do paznokci i w sumie tyle :) teraz zaczynam szaleć z ich szminkami - ale uwaga to uzależnia ;)

      Usuń
  2. ładny kolorek szminki a jeszcze ładniejszy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach - lakier z kolecji blogerek od Wibo - propozycja od The Oleskaaa - już niedługo na blogu w całej okazałości :)

      Usuń
  3. Świetnie prezentuje się ten kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor, w sam raz na wiosnę! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wiosnę mam przygotowane dużo bardziej intensywne propozycje :D

      Usuń
  6. Ej, wiesz co.. ja sobie kupiłam szminke .. zupełnie na zielono. Zilono, czyli, że nigdy nie kupywałam szminek i nie wiem jaki odcień pasuje. No wiec kupiłam, pomalowałma się.. ale w domu jest OKey, lecz na dworze!! BOŻE!! Jaki róż! Masakra! Ale ten odcień sprawdze.. Czyżby mas zją z Rossmanna?
    Pozdrawiam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - ta szminka pochodzi ze sklepu internetowego kosmetykibarrym.pl
      Firma ta nie jest dostępna stacjonarnie w sieciach drogeryjnych w Polsce :)

      Usuń
  7. Świetny kolor! Przyznam, że nie mam nic z tej firmy, może kiedyś się skuszę na jakąś szmineczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor! Ja mam z BarryM na razie jedną, z tych ekstra nawilżających. Jestem zadowolona z koloru i trwałości, ale rzeczywiście trochę wysusza usta.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poświaty na zdjęciach nie widzę, ale według mnie jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" linki blogów itd. tego typu komentarze będą systematycznie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...